理性的盲粉- Canon EOS R5

"理性的盲粉" (長文慎入)
除了Canon,我唔識用其他既品牌,用唔熟個menu,唔慣zoom ring左右掉左方向轉之類,千萬個藉口,由我第一部舅父送我既A-1 (FD 系統),之後讀完書夠錢買部APS-C既40D,7D,5D3,5D4 (EF系統) 到2018年推出既R,R5 (RF系統),十多年來都係C記既盲粉,都未計EOS M1, M3同依家仍擁有既M5,還有那一堆原廠鏡頭,所以有人話攝影係會窮一生睇黎都係事實。
R5既推出,遇上全球大疫情,但又無影嚮銷情,斷貨多時,一有就搶,功能同成像一改唧牙膏式既突破,咩8K,咩4500像數,配合大光圈鏡咩EV-6都對到焦,我全部都唔知,因為我從來未玩過,掂都未掂過,回想上年某天CPS有R5同R6試玩會,我正出發上緊當時尖沙咀既毒氣室,就傳來有位清潔工友確診新冠肺炎,緊急關門消毒無得玩,就無試過了,連去零售店拎下有幾重都無。
另外疫情攪左成年,工作減少左很多,本應理性消費,器材買回來長放防潮箱只會折舊,縱使手頭工作不多,更要做好一點給仍投我信心一票既客戶用新人,希望作品更有突破,終於敢用R機開工,因為終於有雙咭,我對C記投100%信心,但張咭會跣我,風險管理,正所謂"世上只有雙咭好"
就係咁就買左部返來,其實點用,摸索中,約拍喇喂!

熱門文章