Pre Wedding Tour & Travel Blog to Dubai Day 1

Pre Wedding Tour & Travel Blog to Dubai Day 1

3月中有機會過來杜拜公幹拍攝,心情有點興奮,又明白工作要專心完成,帶了很多器材,過海關都有點困難,杜拜海關問了多次又查了多次一個人為何帶咁多野,都係答我是攝影愛好者,飛9個小時,同今次的攝影師助手拍檔Keith到埗後即見到新人Karen & Benny來接機,安全感番晒黎!我們的酒店都近Mall of Emirates,坐Metro,買東西,飲飲食食都好方便,酒店外觀在下面有相睇!他們好好,買定一張電訊商 "du"的 sim咭給我這個遊客,還教我認識杜拜幣 AED的外貌,大約對換為 1 AED = 2.2 HKD,整體物價略貴過香港呢。繼續在下面照片報導...


睇了3套戲都睡不著,我地坐頭排加長long leg seat,對住個空姐坐,她係咁撩我同事吹水,又唔撩我!




入境喇,多謝新人接我們!入夜都係涼左少少!



認識 AED 杜拜幣


上到網喇!


我們入住的Citymax hotel




行超市,超大間,咩都有得賣


Mall of Emirates 還有會杜拜至大的 Apple Store,又要潮聖了!



運動用品店超大


Dubai Ski 室內滑雪場!




Afternoon tea,好"漏"的一餐!



Karen放工了,特登帶我們去玩,去了Madinat Jumeirah同Uum Suqeim Beach,帆船酒店旁的地方,好靚啊,無個"本地人",點會識來。






當然會visit下LEGO shop,貴過香港,但新貨,香港無的貨都仍有...




晚上於Almaz by Momo 吃個晚餐,好豐富!





















去Metro接放工!






















Email to check availability: info@davidchowhk.com
Mobile/ What's app: (852) 61981138
Facebook: www.facebook.com/davidchowphotography ( Like here ! )
DigiWeekly 數碼雙週攝影雜誌專欄作者(Since 2009)
榮獲10大創意婚禮攝影師 by SHE.com (2011)
Editor's choice of Bridal Channel 婚享頻道 (2011)
SHE.com Official Pro.Chats Blogger (Since 2012)
榮獲婚禮雜誌星級婚禮攝影及攝錄 (個人組別) 最佳口碑獎 (2013)
榮獲婚禮雜誌星級婚紗攝影 (個人組別) 最佳風格獎 (2014)
榮獲全港10大創意婚禮攝影師 by Wedding Magazine (2014)
麗星郵輪婚紗及婚禮攝影指定星級商戶 (Since 2014)
康泰旅行社海外婚禮"愛旅"指定星級攝影師之一 (Since 2014)
榮獲All about wedding頒發10大香港婚禮攝影師 (2014)
榮獲婚禮雜誌至愛攝影師獎項(2015)
榮獲婚禮雜誌星級婚紗攝影公司(香港)最佳口碑獎(2016)
Member of Wedding & Portrait Photographers International (WPPI)

熱門文章